Лица Русије: Ксенија Собчак

среда, 02. јун 2010.

Да. Русија има различита лица. И један од мојих циљева на овом интернет дневнику је да представим та многа лица Русије, јер сва она чине Русију. За мене, волети Русију не значи волети само једно лице Русије. А то опет не значи да су ми сва лица Русије прихватљива. На пример, могу да разговарам о Стаљину и да кажем да је било добро што је за време Другог светског рата водио народ у победи над нацистима, али да је било лоше што је много људи послао у смрт у својим политичким чисткама. Ја јесам конзервативни контра-револуционар, али сам прилично толерантан човек у погледу могућности разговора.

Дакле, сада представљам једно либерално лице модерне Русије - Ксенију Собчак. Можда су неки од вас приметили наслове на интернету који подсећају на наслове у жутој штампи и у часописима који се баве скандалима, а где се помиње Ксенија Собчак. О Ксенији Собчак се понекад писало као о руској Парис Хилтон. И ја сам тако мислио. А ко је, заправо, Ксенија Собчак?

Ксенија Анатољевна Собчак је ћерка првог градоначелника Петрограда Анатолија Собчака и члана Савета Федерације Људмиле Нарусове. Ксенија се у детињству бавила балетом при чувеном Маринском театру и уметничким студијама при Ермитажу. Касније је завршила факултет за међународне односе у Москви и кренула да магистрира на истом факултету. Паралелно са тим, Ксенија се укључила у рад на телевизији и другим пројектима. Она је једна од водитељки такозваног "ријалити-шоуа" "Дом-2" на телевизијском каналу "ТНТ". Ксенија Собчак је један од симбола модерне Русије.

За оне које интересује живот модерне Русије, ево интервјуа са Ксенијом Собчак који су са њом водили Татјана Толстаја и Авдотја Смирнова у емисији "Школа злословия" на каналу "НТВ".

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP