Приче из Канаде: Блуз фром а ган

четвртак, 9. новембар 2006.

Било је то једно тихо вече у Торонту, граду на обали језера. Кренуо сам на концерт србске групе Партибрејкерс. Осећам некакав мир у души док се возим аутобусом и мислим на времена када сам био студент и када сам слушао Цанета и другове. Партибрејкерс! У Торонту! Опет ћу их слушати после толико година! :) Вече је некако баш било тихо, осећала се нека благост. Стижем полако у део града где се налази простор у коме ће концерт бити одржан. Овде нема гунгуле из центра Торонта, улице су помало пусте, мрак извире из споредних уличица и из поткровља кућа. Полако стајем у ред за карте и ускоро улазим у салу осредње величине где ће концерт бити одржан. После неког времена Партибрејкерси излазе на бину и поздрављају их узвици одушевљења. А онда почиње - блуз фром а ган! Цане режи у микрофон, а Антон, тај најопакији ритам и блуз гитариста источно од Гринича испаљује гитарске рафале. Касније, када се концерт завршио, помислио сам да је Нирвана одувек овако требала да звучи, али није. :) Био је то један од најбољих концерата којима сам присуствовао. У једном тренутку док је трајао концерт, неколико посетилаца се попело на бину и, иако то није било ништа страшно, појавило се обезбеђење које је било у приправности. То је разљутило Цанета који је неколико пута опоменуо публику. Негде пред крај концерта, Цане је у једном тренутку рекао публици: "Изроди!". Тако је то било на концерту Партибрејкерса у Торонту. Блуз фром а ган...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP