Светоназор, скитанија (обнавља се)

До сада сам живео 10 година на  западу (Канада) и 14 година у Русији. Покушавам да преведем свој дух у просторе уранополитизма (грађанство Н...

Срећан ти 83-ћи рођендан команданте!

недеља, 16. август 2009.

Неки су те већ отписали пре неколико година због болести, команданте. Када сам прошле године био на Куби и док сам се возио таксијем Хаваном ноћу, разговарао сам са таксистом и он ми је рекао да нико не зна како, али да си још жив. Неки су те проглашавали мртвим после напада на Монкаду, па после искрцавања на Кубу на коју си се вратио из Мексика са бродићем "Гранма", па пре неког времена када си био болестан. А по последњим вестима које чујемо ти, команданте, не да си жив, већ си се опоравио од болести. Устао си, поново, команданте. Чуо си нас да те зовемо, команданте. Чуо си да те зове Сиера Маестра, команданте. Устао си, команданте! Срећан ти 83-ћи рођендан, команданте!







Чекамо те на Тргу револуције, команданте. Хоћемо говор од најмање једног сата.

Венцеремос, команданте!

1 comments:

Миррослав Б Душанић је рекао...

Човјек ЛЕГЕНДА - командант који исписује најљепше странице у историји ОТПОРА и ПОБУНЕ малог човјека...човјек који личним примјером потврђује да чуда нису случајна, само је важно знати чему човјек стреми и хоће.

Знам да ће злонамјерни рећи „Диктатор“, али таквог диктатора ја желим - КОМАНДАНТЕ, НЕКА ТИ ЈЕ СРЕЋАН РОЂЕНДАН!

СМРТ ГЛОБАЛИЗМУ!

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP