Светоназор, скитанија (обнавља се)

До сада сам живео 10 година на  западу (Канада) и 14 година у Русији. Покушавам да преведем свој дух у просторе уранополитизма (грађанство Н...

Филм "Непокајнички". Сведочанство о некажњеном геноциду у Канади.

недеља, 24. јануар 2010.

Ево документарног филма о страшном геноциду над староседеоцима Канаде, Индијанцима, који је извршен у двадесетом веку од стране канадске државе и неких цркава. Колико сам ја чуо нико никада није осуђен због овог страшног злочина. Садашњи председник владе Канаде Стивен Харпер се јавно извинуо Индијанцима за оно што им је урађено. Али где су јавне истраге, суђења и кажњавања учесника у овом злочину? Нема их. Канадска држава као део западне, атлантистичке цивилизације је успела да заустави покушаје да се овај геноцид третира како би требао сваки геноцид да се третира у међународној политици и у међународном праву. Многи људи у самој Канади не знају шта се дешавало у њиховој сопственој земљи, а велика већина људи у свету никада не би ни помислила да би тако нешто могло да се деси у једној земљи као што је Канада о којој се, захваљујући пропаганди, има слика узорне демократске земље у којој влада правда. Иначе, ја сам о овоме већ писао на мом интернет дневнику у овом прилогу:

Приче из Канаде: Беспризорни геноцид у Канади

Молим вас погледајте овај филм и ширите истину о геноциду у Канади.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP