Светоназор, скитанија (обнавља се)

До сада сам живео 10 година на  западу (Канада) и 14 година у Русији. Покушавам да преведем свој дух у просторе уранополитизма (грађанство Н...

Руска култура: Први ДВД групе "Пелагеја" или контра-удар копна!

петак, 22. мај 2009.



Руска група "Пелагеја" је издала свој први ДВД под називом "Сибирский драйв"!

Ради се о видео снимку фантастичног концерта који је група одржала 15.-ог марта 2008.-ме године у "Леденом дворцу" у Петрограду. Специјални гост је била фолклорна група "Забајкаље".

Браћо и сестре, препоручујем свима да набаве овај ДВД и да осете како копно узвраћа ударац. Ово је прави контра-удар копна!

Пелагеја, девојка из Новосибирска, са својим невероватним гласом, млади талентовани руски музичари у њеној групи, да, Паша Дешура на гитари (ко је тај Кит Ричардс?), сјајна фолклорна група "Забајкаље" са својим певањем које дозива древну Свету Русију, руске народне ношње, словенско шаренило, весела игра, хук Евро-Азије, понекад право аријевско дивљање.

Ја сам већ добио овај ДВД са "Торента", али сам наручио и оригинал који би ускоро требало да набавим из Москве.

Другови саборци, Пелагеја, Русија, Евро-Азија, тутњава копна, моћна слава Арије!

Када сам чуо песму "Калинушка" коју певају заједно Пелагеја Сергејевна и Александар Авдејев, одузео сам се. Сибирска царица трепери на бини у плавом светлу, у хипнотичком трансу уз тутњаву бубњева који обзнањују наступање трупа сутрашњице, Пашина гитара која се ваља у позадини, Александар који не пева, већ грми, сједињени мушки и женски принцип, Александар и Пелагеја, једно поред другог, без да се додирују, без да се гледају, сједињени грмљавином са истока, уједињена црвена коњица Казимира Маљевича и бела коњица Петра Николајевича Врангела, уједињена у једну једину гвоздену песницу са истока, Калинушка...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP