Светоназор, скитанија (обнавља се)

До сада сам живео 10 година на  западу (Канада) и 14 година у Русији. Покушавам да преведем свој дух у просторе уранополитизма (грађанство Н...

Price iz Kanade: Dani Danforta

среда, 20. септембар 2006.

Pricali mi neki nasi ljudi da obavezno treba da idem na „Dane Danforta” u Torontu. Prošle godine sam se preselio u taj kraj i odlucim da odem da vidim šta je to tamo toliko zanimljivo. Leto. „Otrovno leto”. Sunce przi na Velikim jezerima. „Otvara se mak na oljustenim usnama zemlje”. Danfort je velika ulica u Torontu, koja se jednom godisnje zatvara i tada se organizuje senzacionalna svetkovina, koja lici na nekakav vasar. Inače, Danfort je kraj u Torontu poznat po tome sto tamo ima dosta Grka, tako da Grci u velikoj meri i ucestvuju u toj ulicnoj svetkovini. Idem zatvorenom ulicom. Masa ljudi prolazi pored mene. Strasna je vrucina. Sa ljudi lije znoj. Sve rase sveta su se skupile tu i idu li idu. Okolo se prodaju sendvici. Zderu se kobasice. Negde su postavljene bine i ljudi pevaju. Ponegde zastanem, ali brzo nastavljam dalje. Ljudi jedu i piju. Svi idu gore-dole niz ulicu. Idem i ja. Ubi me sunce u glavu. Ice i pice i pesma. Ne razumem cemu ova svetkovina. Ne znam ni sam zašto sam dosao ovde. Valjda zato što su mi neki nasi ljudi rekli da obavezno odem na „Dane Danforta”. Odlucujem da odem na jezero. Silazim u metro. Vozim se jedno vreme. Onda zakljucujem da sam umoran i da ne mogu da idem na jezero. Vracam se nazad. Vracam se kuci.

2 comments:

Анониман је рекао...

Bio sam i ja letos, poprilicno mi je tuzno izgledalo. Prevelika guzva, a ono sto ima da e kupi su nekakvi suflaki i slicne grickalice koje su po paprenim cenama. Celo mesto je bilo kao nekakvi obicni Ciganski vasar negde u nekoj nedodjiji u istocnoj Srbiji, ali ovde je to dogadjaj godine, jer su milioni potroseni u reklami. Jednom recju poprilicno tuzno, ali svukud u svetu, sto vise nesto reklamiras, to ce vise ljudi doci.

Veliki pozdrav tebi SV i zelim ti da nastavish sa dobrim radom.

Горан Тешић је рекао...

Hvala.

Pozivam sve da zajedno obogatimo sadrzaj ovog Internet dnevnika. :)

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP