Price iz Kanade: Debljina isecene salame

среда, 20. септембар 2006.

Ulazim u supermarket, jer hoću da kupim salamu. Idem do dela gde se prodaje salama. Razgledam. Odlucujem se. Kažem da mi daju 300 grama mortadele. Ljudsko biće iza pulta uzima salamu i pocnji da sece. Onda zastaje. Uzima prvi list koji je isekao i pokazuje mi ga. Pita me da li mi odgovara debljina. U prvom trenutku sam zbunjen. Kakva debljina? Pa, debljina isecene salame. Samo promrljam da je u redu i sklanjam pogled. Sramota me. Ljudsko biće iza pulta nastavlja da sece salamu i onda mi je daje zapakovanu. Odlazim. Kakav je svet u kome je neko smislio da treba kupac salame da se pita koliko da mu bude debljina isecenih listova salame? Ako je to neko smislio bez da su kupci to tražili, kakav je to onda sistem koji je oblikovao takvog coveka? A ako je to neko smislio na osnovu toga sto su to kupci tražili, pitam se onda kakvi su to ljudi kojima je bitno da li će list secene salame biti 2 ili 3 milimetra?

3 comments:

Gile је рекао...

E moj prijatelju, ti izgleda nisi gladovao. Kad iseces salamu na dva milimetra, tri kolutica pokriju celu krisku hleba, a ako je tri milimetra onda ti nedostaje.

Анониман је рекао...

:-)

Анониман је рекао...

Tek sam poceo da citam ovaj blog i iako nikad u zivotu nisam ostavio nigde komentar, ovde sam ipak morao. Da si popricao sa Italijanom o tome ili mozda cesce jeo mortadelu shvatio bi da ukus mortadele zavisi i od toga koliko je debelo iseces. Mortadela nije neka skupa salama ali nije ni ona jeftina ko nas parizer, koji bi se raspao da ga iseces tako tanko ali nista gore od debelo isecene mortadele. Ovde sad postoje nijanse ali pretanko nikad ne mozes da je iseces a predebelo svakako mozes. Ovaj prodavac je sigurno vec imao iskustva sa nama balkancima i neki ga je sigurno vec napusio kad mu je ovaj isekao pretanko pa sad kad te je prepoznao nece da rizikuje.

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP