Светоназор, скитанија (обнавља се)

До сада сам живео 10 година на  западу (Канада) и 14 година у Русији. Покушавам да преведем свој дух у просторе уранополитизма (грађанство Н...

Price iz Kanade: Tajna Santa

среда, 20. септембар 2006.

U mnogim kanadskim firmama je obicaj da se međusobno među zaposlenima dele pokloni za NJIHOV Bozic. Na prvi pogled to je lepo. Ali, tada na scenu stupa niko drugi do SIKRET SANTA („Secret Santa”), kodno ime „SS”. Nepoznata sustina TAJNE SANTE je u tome da se ne zna ko je kome šta kupio. Dobijes poklon i ne znaš od koga je. Mada je obicaj detinjast i isprazan jer se u firmama radi za novac, zeleo bih da znam ko mi je kupio poklon ako je već kupljen. Da pogledam kolegu ili koleginicu u oci, da se osmehnem i da kažem: „Hvala ti kolega, druže, prijatelju, brate...”. Zeleo bih da mu (joj) pruzim ruku i da kažem: „Hvala ti za poklon.”. NE! Nema toga. Jer tu je SIKRET SANTA. TAJNA SANTA. Meni nepoznata tajna. Za mene nedokuciva tajna. Za mene neshvatljiva tajna tog velikoj, velicanstvenog sveta u koji sam dosao na „BRIDU CRNOG DAHA”...

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP