Светоназор, скитанија (обнавља се)

До сада сам живео 10 година на  западу (Канада) и 14 година у Русији. Покушавам да преведем свој дух у просторе уранополитизма (грађанство Н...

Price iz Kanade: Pusticu glas iz grla!

среда, 20. септембар 2006.

Ono sto moja bivša braca iz Srbije isticu kao jedan od KLJUCNIH razloga zašto su dosli i zašto ostaju da žive na VELIKOM ZAPADU, je - OSMEH I LJUBAZNOST prodavaca roba i usluga.

AH!

Kako je samo to bilo bolno i zastrasujuce u nasoj bivšoj zajednickoj, toliko omrznutoj otadzbini. Neljubaznost prodavaca roba i usluga.

AHHHH!

Ali sada, ovde, u obecanoj zemlji koju je za sve nas neslobodne stvorio carobnjak iz Oza, u Ozu, konacno docekasmo te dugo zeljene OSMEHE I LJUBAZNOST prodavaca roba i usluga. Sada, mi, nova gospoda, novi vlasnici KRVAVO ZARADJENOG NAJDRAZEG NOVCA, NOVI MI, osecamo duboko satisfakciju, duboku zadovoljstinu zbog toga sto nam se neko tamo iza nekog pulta klanja i podvlaci, sto nam se osmehuje, sto nas oslovljava sa „GOSPODINE”, „SER”, sto nam poklanja paznju, sto nas ceni, konacno ceni, sto ceni NAS KRVAVO ZARADJENI NAJDRAZI NOVAC, sto nam se klanja, nama novima, nama mocnima, konacno mocnima, nama napacenima od nedostatka paznje, osmeha, ljubaznosti i neklanjanja. Konacno vise nismo ponizeni i necenjeni, sada je to neko drugi. I tako i treba da bude. Tako treba i da ostane. Neka sada drugi bude gazen, pritiskan i gnjecen. DRUGI! ZELIM DA NEKO DRUGI SADA PUZI I DA SE OSMEHUJE! DA NEKO DRUGI SADA POKAZUJE RESPEKT PREMA MENI I MENI! JA I JA! I SAMO JA! KLECI! KLECI ROBE! OSMEHUJ MI SE! OSMEHUJ MI SE! ZELIM DA MI BUDE PRIJATNO! OBOZAVAM DA MI BUDE PRIJATNO! AKO MI SE NE OSMEHUJES I AKO OSETIM DA MI NIJE PRIJATNO, DICI SU SVOJ GLAS, SVOJ NEOBICNO VAZNI GLAS, I PUSTICU GA, PUSTICU GLAS IZ GRLAAAA! AJ, AJ, AJ, AJ!

  © Blogger templates Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP